P3 Apelsin - FAIL

Lyssnade på de nya programmet på P3 - humor program om humor, vad besviken jag blev. Det var helt enkelt inte roligt, eller intressant. Kanske beror de på att jag för mesta delen lyssnar på på morgonpasset, så det är lite svårt att slå, men ändå. Programledarna lät så trötta, och det är svårt att tycka någonting är roligt eller bra när de inte verkar tycka det.
Det kändes bara ironiskt när de pratade om humor som det är meningen att man ska skratta åt men det går inte.  Men namnet passar ju bra, jag mår alltid illa av apelsiner.

Man kanske inte ska klaga på första sändningen, det kanske var sådär så det är så dåligt att det blir bra. Ahja, vad vet jag. Jag håller mig till Morgonpasset.

Nu skall här göras potatismos på riktigt, för första gången! Önska mig lycka till och tyck synd om min mamma som måste äta det :). Toodles.

Kommentarer
Postat av: Lingonet i blåbärsriset.

Hey! (olivia btw^^)



Jag har dock ingen kommentar om P3s Fail, ty jag har inte lyssnat på dem. Men jag önskar lycka till med potatismoset. Även fast klockan är kvart i ett på natten XD



Hugs!

2009-01-10 @ 00:41:45
Postat av: Frida

jaså?(: jag såg den faktiskt aldrig, men nu när du har lovordat den så får jag ju ta mig i kragen!

2009-01-10 @ 20:13:12
URL: http://fritiof.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0