Känguru på plan / I believe I can fly

Hade tio minuters skola idag, haha. Plus en Emma som förgyllde vardagen. Ska nu strax dra iväg till en 2,5h träning.
Har suttit och försökt peppa mig själv inför det med massa videoklipp från väldigt duktigt folk. Är i stort behov av det nämligen, träningen får inte bli som i torsdags..

Tänk att det är U19 på söndag! :D mums med fyra matcher asså.

 

Jag är längst i laget och hoppar inte när jag smashar. Väldigt kul att jag utnyttjar min längd till fullo..
För att citera mina anteckningsböcker; "HOPPA HOPPA HOPPA!!". Som en viss känguru på klippet ovan skulle inte vara helt fel :).
Nu matmatmat, sen överprestera på träningen. Kom igen nu, det ska gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0