Det börjar bra.

Gott nytt år är väl det första man måste säga. Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Och långsamt. Jag gick inte i nian för ett år sen! Men tydligen..

Ja, nyår blev väldigt lyckat. Fullt med vänner, skratt, kaboomfyrverkier, skrik och kramar. Som det ska vara helt enkelt. Sov till tolv idag, är ganska död. Hemma upptäckte jag att Comedy Chanel startat på tvn! (En sån här dag spenderas framför käre burken). En amerikansk kanal med kända ståuppare och allmänt roliga program. Mums!

För övrigt så kliar det i fingrarna av lusten att rita. Det blir nog inget av dock, här ska sovas! Imorgon blir det nämligen Paradisbadet med kusinerna. Sikket perfekt sätt att inleda året. Första dagen Comedy Chanel, andra dagen paradisbad med kusiner och tredje pulkaåkning med vännerna.

"Men mjau, jag spinner som katten" kommer bli 09s ersättning för 08s "Det är finaste fisken".

Men mjau, jag spinner som katten helt enkelt! Jag hoppas ni får en bra början på året darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0