Äntligen HELG!

Jag mår inte bra av att inte få vara hemma. Den här veckan har jag bara kunnat gå hem för att sova och sen behövt rusa vidare. Usch. Bergen av kläder växer allt större efter alla genomrusningar..  Men nu är jag hemma!

Har nu pluggat matte som ett as (ja, på en lördagkväll) och ska strax sova :). Imorgon blir det ännu mera matte.. 40 tal, åhejj! Men ska inte klaga, jag har ju valt det själv. Matte A är ganska busenkelt faktiskt.

Fan vilken dålig vecka. Från att jag missade bussen i onsdags och fick åka hem halvtio från Sundsvall har allt varit piss. Missat bussar, failat på träningen och har bara mentalt gett upp med allt. Nu lägger jag allt hopp till att min älskade söndag ska reparera mig. Men måste erkänna att det är tur att jag har vänner som kan ge mig nudlar och roa mig med att försöka få mig att hitta fram i Sundsvall under mina svackor. Utan dem skulle jag varit ett svart hål.


Kommentarer
Postat av: aniaconda

Höhö starckare ;o men tänk på familjen Algerio och bli glad igen ^^ Hoppas att nudlar var goa. Själv tycker jag att de smackade lite för mycket men ja , bättre än sånna som ThomASS gör, de smackar vatten :D <3

2009-01-25 @ 19:04:09
URL: http://angelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0