Wake up call.

Ja, idag måste jag få saker till rätta igen. Hostningarna må försöka bränna sönder mig inifrån, men har ändå en hel del att göra idag. (Jag är hemma, hihi). På något sätt har jag tappat all motivation för att göra musik, gitarren känns jobbig att ens lyfta. Plus all motivation till att vara hälsosam.. hej soffpotatis. "...Jag ser den inte någonstans, vart katten har jag lagt den?" .

Identitetlös och hostig sitter jag nu alltså här. Solen skiner, vilket är ju jättebra, men man kan verkligen se hur dammigt det är här. Det känns lite som att mitt rum återspeglar mig själv. Ingen ordning alls och helt igendammat. Idag ska jag alltså;

*Dammsuga
*Titta på musiken till låten
*Sjukgymnastera (Gud så helfestligt, gympa när man är sjuk aight? nämen, fixa ryggen.)
*Rulla runt på den rosa bollen
*Dammsuga. En säkerhetspunkt, det finns en risk att jag råkar hoppa över första punkten..

Jag börjar bli som min syster, skriver konstiga listor för varje dag. Haha. Nu när jag publicerar den måste jag ju verkligen följda den också. Hoppas den tanken håller.

Kram och host ! / Ekkin.

Men elin, matten då? Prov på torsdag och böckerna är i skolan? Så det kan gå.. hehehehe, fuck off samvete.  


Kommentarer
Postat av: elinfroth

Ja, allt ivägskickat nu! När skickade du in allt? Var det länge sen? Sitter bara och väntar... Hittills har man ju hela tiden fixat med en Massa så känns lite små konstigt hehe :P



Ja, åker med STS, du då?

2009-02-02 @ 18:51:06
URL: http://elinfroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0