Övningsköra

Känner mig så lugn och sansad idag, vill bara krama världen.

Övningsköra skall jag strax göra. Jag och Pappa åker runt hemab i en cirkel där, det måste se hyfsat idiotiskt ut. Jag kan verkligen inte gasa och svänga samtidigt, så får väl träna på det..

Svänga i humöret gör jag iallafall inte! Det är väldigt motarbetat, har försökt bli hälsosam. Så nu förtiden sover och äter jag väldigt mycket. Funkar sisådär, men då tar man en kopp kaffe och livet blir genast lättare ^^.

Vi har köpt en träningscykel :D. Så nu kan jag inte klaga på att det regnar för att slippa träna. Bara att slå på ett avsnitt buffy och ta en cykeltur, trampelitramp.

 

Hör upp alla Skvadrar! Några söta esteter (se bilden ovan) spelar upp en pjäs i blackbox  kl 12.00 på Onsdag. Kom och titta, den är kalas! Ni hinner se den precis innan Bob Hansson poetar sig i Aulan. Vilken wunderdag det kommer bli ^^.

Nu skall jag brumma, brumbrum! / Blondie

Kommentarer
Postat av: Fridis

ja,mycket najs=D

2009-02-17 @ 10:57:03
URL: http://fridolfandersson.blogg.se/
Postat av: wesse

sv:jah, att sladda runt på läggdan är inte så lätt som man kanske tror(;

Lila är fint jag tror jag måste införskaffa mig den till sommarn nästan^^

2009-02-17 @ 16:21:20
URL: http://elinwessbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0