Prosit

Nyser och nyser. Järnspikar att man ska bli sjuk nu också. Är less på att sitta i soffan, det är min rygg också. Vill ha solig vår! Vill ut och springa benen av mig!

Idag har man sett 6 avsnitt btvs, 2 avsnitt the 70's show och 1 gossip avsnitt. Plus en film som jag redan sett.
 
Åh, såg förortsungar igår, den var jättehärlig! Jag är kär i filmer man blir glad av. Ehm ja,  jag bor framför tvn. Har inte ens ork att spela wow längre, buhu.

Som tur är har en viss ängel vid namn Sara hämtat mina matteböcker från skolan, så behöver inte känna mig helt värdelös här hemma, pluggplugg.

Kom på att jag inte skrivit så mycket om värdsfamiljen. Jag  mailar nu glatt med dem och har fått massa bilder :). Känns fel att lägga upp något, men kan säga att de bor vid världens vackraste berg (klippiga bergen tror jag?). De rider western som tok, Kim är t o m roper, typ kastar lasso. Corinna sa att vi skulle rida upp i bergen när jag kommer! :D.  Dom har dessutom en sån där jättestor bil. Hej familjen Amerikan XD. Hon sa även att hon nog kan fixa in mig i skolans volleyball team! Längtar som galen. Jag fyller år samma datum som Paul också (30 aug), så behöver inte oroa mig för att det inte blir något firande den dagen, haha. Nu ska jag bara hitta några bilder att skicka tillbaka. Men har ju inte en enda familjebild som inte är i Grätnäs, blir ju galen. De kommer tro att jag alltid lever i idyll om jag skickar de bilderna.. Fast ska nog knäppa nya här hemma när jag blir frisk :).

Nu ska jag knarka halstabletter och te och se nästa avsnitt av buffy. Är på  avsnittet "Pangs" nu. Den när Spike sitter fastbunden och blir träffad av indianpilar. Jag älskar det avsnittet, haha <3.  

Toodles och kram!  /Blondie


Kommentarer
Postat av: elinfroth

Hjälp va kul det låter :D

vill också veta nu ;) hehe, bara att vänta :)

2009-02-04 @ 11:51:11
URL: http://elinfroth.blogg.se/
Postat av: din j<3

JAG KOMMER SAKNA DIG!!!!!!!!!!!!!!!

du måste skicka bilder till mig i cowboyhatt, lova mig det!??!?!

2009-02-04 @ 23:58:50
URL: http://jennsyy.blogg.se/
Postat av: ANIACONDA

Din rumpa! du ska lämna oss snart och åka till andra sidan av världen :( Det är ju jobbigt utan dej nu, när man har inte sett dig på några dagar bara ! Vart kommer redhead och jag hitta våran blond del? :( BUHUUU! Men man ska va optimistisk och när du kmr tillbaka och pratar med westdialekten ska vi ha det lika skoj som vi brukar ha det nu :D så det så! <333

2009-02-05 @ 19:04:43
URL: http://angelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0