Morgonstund

GODMORGON!

Klev upp sex och jämrade mig för att det var morgon som alltid. Duschade, åt frukost osv.. Insåg precis innan jag skulle gå till bussen att jag börjar klockan ett idag. Så nu känns det ju ganska softish! Fast jag brukar ju iofs ha roligare på skolan än vad jag har hemma... Så blir det när man har så wunderful friends :).

 Hur ska jag klara mig på sportlovet!?! Haha ne, så allvarligt är det inte. Fy vad skönt med sportlov. Pappa köpte ett par Twintips till mig igår faktiskt :D. Så nu jäklar, så fort det går dåligt på brädan så switchar jag om till skidor och skuttar förbi alla i backen.

Nu ska jag typ, spela wow kanske? Slöa framför tvn? Dra till skolan ändå?
Spänningen är olidlig.. Not. Ha en bra dag! :D



Lätt snyggaste arbetsrummet på Skvadern. Home <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0