Lonely smiling heart

Att kylan är utomhus är helt acceptabelt. Solen skiner och snön glittrar, tihi. Men den behöver väl inte sprida sig in i skolan? Jag fryser som en gnu. Tacka vet jag sociala rummets fina filt :)

Helgen har varit superb btw! Hade en väldigt minnesvärd kväll hos Nilsson (grattis i förskott!).

Igår innan jag skulle ta bussen hem igen gick jag förbi biblioteket. Hade inte tid för att läsa, ville bara värma mig. MEN VAD SER JAG! Meyer's 'Om jag kunde drömma'  har visst slutat stå på väntelistan, för där stod den fin och lockande! Hade dock tappat bort mitt lånekort. Det var väldigt svårt att vända sig om för att gå till bussen sen. Ahja, ska köpa serien när jag får pengar, hehe.

Nu ska jag gå till musiken tror jag, sedan har vi fotboll på balders. Alla ni som har sett mig spela fotboll vet vilken talang jag är..Not :D

Kramelikram /Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0