Hello wonderful day.

En viss Sofia Westin hittade jag sittandes i soffan med massor, massor av tjejtidningar runt sig. Samt färgglada urklipp i mer massor.  "Vad gör du?" Frågade en viss jag. Det började visst med att hon skulle klippa ur alla träningsövningar, men det blev lite mer. Haha! Asfint, så nu hjälper jag :D. Tjejtidningar är väldigt rosa btw. Så nu har vi hur mycket urklipp som helst med träningsövningar, muffinsrecept, ansiktsmask recept, tips för att öka självförtroendet, hur man sminkar sig rätt, mode.. Allt. Jag är väldigt imponerad av systers kreativa förmåga, värsta braiga boken det blir sen!

Päronen är uppe i Grätnäs. Det är så skönt här hemma då!  Ska strax gå ned till coop för att köpa proviant till Tacopajen Fius och jag ska laga ikväll (MUMS!) . Köpa anteckningsböcker att klistra in alla rosa urklipp in i också!

Sen ikväll blir det ju Sundsvall för hela slanten, vi kommer ha sjukt roligt.. oj oj, blir lite svindlig av bara tanken.

Nu skall man börja på nästa säsong av Xmen, sen coop. Vilken bra dag! Tänk vad trist det skulle vara utan Fius, jag tycker synd om alla som inte har någon syster, så tragiskt.

love and hugs, EKK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0