Julklappar

Ja ni, ska nog ta och beställa hästscarfen imorgon! Tack för alla kommentarer :D

Sen har jag målat (målat och målat, pastellkritat) en tavla till Corinna och Paul, så behöver bara inköpa tavelram. Nästan fånigt enkelt att köpa julklappar iår.

Med detta Motiv. Det samlas på Claude Monet i det här huset. Bilden är original, postar upp min tavla senare!

Tänker alltid på första scenen i pirates när jag ser den bilden. När de är ute med lillbåten bland brinnande skeppsvrak. En annorlunda Monet, fast jag gillart. blir lite less på alla blomsterträdgårdar.

Godnatt nu :) Det har fortsatt att vrålsnöa här förresten, har vi tur blir det ingen skola på måndag om det fortsätter!




Kommentarer
Postat av: Oliv

åh! Snödag! Ett magiskt fenomen som endast inträffar i US to the A.

2009-12-13 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0