Jul?

Jag börjar bli lite desperat efter julkänsla. Sitter och läser allas fina bloggar om hur underbart det är att julen är här.. va, vart? här? nu?

Jag frågade Corinna när vi (hon) skulle julpynta och hon var lite.. "propably next weekend when its december"
"Corinna, it is december." "Oh, really? I dont know then"

Har inte ens julkalendern.. även fast årets inte verkar så där topp. Gillar Henrik Ståhl, men måste de sjunga hela tiden?

Vill ha snö och glitterljus och lussebullar och.. ja.

Okej, lite julkänsla. Shay har gett mig, liz och deakin polkastänger vid lunch, hihi.

Kanske får ta och göra knäck imorgon.

Nu ska härs ut i kylan och flytta runt ungtjurar, haha. Det är en stor lasso tävling idag på the Horse Palace.

Tjingeling, och... god jul? /Ekkin


Kommentarer
Postat av: Oliv

Du kan ta det lugnt. Vi har ingen snö än. Så du går inte miste om mys-väder precis. Inte för att jag gillar snö eller så, men tydligen så tycker många att det är en viktig faktor för den ultimata julkänslan. Jag skulle kunna fira jul i Miami om det vore så ^^



PUSS!!! <3<3

2009-12-06 @ 01:14:50
Postat av: Mia

För att glädja?! dig lite så kan jag meddela att julkänslan saknas helt här hemma också, tittar man ut genom fönstret just nu vräker regnet ner! Yippie ;D

2009-12-06 @ 08:19:35
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0