Här får man vänta en dag extra minsann

Tänkte bara säga att knäcken är... inte knäckt.. men gjord och att julklapparna är inslagna! Nu ska man ta en promenad i vintersolen och sen spendera dagen framför glittergranen och en kopp choklad eller två. '

Mihi, julen må vara annorlunda här (corinna köpte in 5 paket pasta, till vad undrar man??) men julkänslan kommer alltid vara den samma. Dessutom kan man alltid göra knäck.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! Era små julegrisar!

Emma; fick post från dig sådär en timme efter att jag lagt på, du är så söt så jag vill bara äta upp dig! Fast ska inte öppna paketen förräns imorgon, hihi.

GOD JUL! (Jag vet att jag redan sagt det, kanske vill vara tydlig?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0