Det fina med Amerikatt

En stor skillnad som jag har märkt här är att man går ut och äter och går på bio hela tiden :o. Äter ute minst en gång i veckan, och bio iallafall en gång i månaden.

Dessutom kommer man och går hos folk hela tiden, jag gillart. Orka ringa liksom. När jag umgås med Dan far vi omkring överallt. Känns som i en tvsåpa, när de bara går in i rummet, pratar lite, och sen försvinner igen.

Det var lite apropå tankar från mig. Ska faktiskt se två filmer på raken ikv, Old dogs med Corinna och Paul, sen Avatar med Jeremy. Så himla busigt, hihi.




Kommentarer
Postat av: Fia

oh jag vill också se Avatar =D Sandra o jag ska nog gå på den i mellandagarna!

2009-12-20 @ 20:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0