Bye bye Nevada blue skies

Vaknade imorse till gråa skyar. Märkligt hur påverkad man kan bli av vädret. Jag dömde iallafall ut dagen till värdelös. Egentligen hade den nog inte varit det, men när tröttheten jagar ikapp en så orkar man inte lyfta blicken. Orkar inte se något positivt alls.

Så okej, Det är grått ute? Men måste hela jag bli grå? Tydligen. Så, Zombiedag på skolan. Fejklog väl lite här och där.

Det irriterar mig att man inte kan klara av att vara trött och glad samtidigt.

Att vara irriterad gör ju inte vädret bättre dock. Om man nu ska skylla på något. Har hört att det ska vara nedstressande och ångestbefriande, att skylla på något annat än sig själv.

Jävla väder.




Kommentarer
Postat av: Tildis

Det är vid sånna tilfällen man ska hålla på med konsten Elin, blir så himla mycket bättre när man är arg och less, tragiskt men sant...

Kram

2009-12-17 @ 08:17:49
Postat av: Fia

Ojsan. Precis sådär kände jag mig också igår. Ge mig lite ljus! :)

2009-12-17 @ 09:18:28
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, jag säger som Tildis! Lek med färger och former så blir allt bättre :)

Pusss<3

2009-12-17 @ 17:53:12
URL: http://lifetime.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0