Apropå Skoter

Jag har seriöst träningsvärk från skoteråkning. Och ja, Paul har dragit fram skotrarna nu! Vi var uppe i Lamoille Canyon igår.

Det första jag gjorde när vi lämnade vägen och skulle upp i bergen var att fastna i snön på sidan. Stängde bara av motorn och ropade "Heeelp!". Sen gick det bättre. Patrick åkte före mig så jag kunde härma honom hur han lägger vikten över skotern. Tycker ju att det räcker med att flytta sitsen och luta sig, men uppe i bergen är det så brant att man måste ställa sig helt på ena sidan och dra skotern upprätt hela tiden. Extreme riding som Paul kallar det, Extremely exhausting som jag kallar det.

Ont i kroppen idag. Man kanske vänjer sig. Ascoolt iallafall, fast svårt!

Kraam /Elin


Kommentarer
Postat av: D

[Gilla] ;)

2009-12-28 @ 22:00:51
Postat av: Mimmi

Hej Elin!

Hur är det med dig i USA? :)

2009-12-29 @ 14:39:56
URL: http://mimmikristina.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Yeah Skoter!

2009-12-29 @ 15:46:45
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe kanske är något annat än att åka groda i grätnäs.. ^^ Gott nytt år på dig! Kram

2009-12-31 @ 14:25:09
Postat av: Ingrid

Låter kul! Kenneth köpte en skoter igår. Hoppas på att få testa, har inte åkt sedan jag var 15 ungefär... Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0