Apropå julgardiner och granar



Idag har man pyntat granen! Något jag älskar. Känns konstigt att pynta med någons annans pynt. Men det vart fint iallafall! Det ser ut som om vi har blivit bombade av jultomten. Juligt överallt, helmysigt.

Tittade mig omkring och tyckte något saknades. Vart är julgardinerna? Sen insåg jag att vi aldrig haft gardiner, omg! Vilket fick mig att tänka, har man inte gardiner i Amerika?

Sen insåg jag att de har gardiner på sims. Tänk vad mycket man lär sig från sims.

Gardiner har börjat låta som Sardiner i mitt huvud nu. ni vet när man säger ett ord för många gånger börjar det låta jättekonstigt.

God Julgardiner /Elin

Kommentarer
Postat av: Från JOlle och oliv, lamm

we luf you <3 __

|\_|\ ^ ^ ___/>< |

| o o | | o o | (___ |

| __ | | I | (__ |

C=( )=D ( O O ) __ |

( ) ( ) >< (__ |

U U U U ||

Sara / \

Jolle Oliv Ekkin

2009-12-07 @ 12:40:30
Postat av: JOlle, oliv och lamm

det ska vara 4 bilder men det blev inte riktigt så för kommentarer failar hårt :---<

2009-12-07 @ 12:49:18
Postat av: Matidla

Sims <3 Det har lärt mig många viktiga saker XD

2009-12-07 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0