Tack

Nu måste jag ta ett djupt andetag. Nervositeten har finally tagit mig, men ska nog kunna skriva ett sista inlägg i Sverige trots det.

Jag tror jag aldrig fått så mycket kramar på en helg. Är så otroligt tacksam över alla underbara människor som finns i mitt liv, de gör mig alldeles glädjeskuttande!

Igår var det hela min tjocka familj (släkt låter så tråkigt och avlägset, de betyder mer än så), Idag var det alla mina esteter, och i lördags var det Wesse och Adam. Ikväll kom farmor och farfar på besök för att säga hejdå också.

Det konstiga är att jag har varit som i trans hela helgen. Det har känts som om jag inte alls ska åka bort, vad sjåpar sig alla för? Vi syns ju typ om en vecka eller så! Eller inte..

Och vet ni vad jag fick av Dario? Jo, en klänning han har sytt till mig! Vet ni om den var fin? Den var jättefin.
Och vet ni att jag fick presenter av Emma, Sandra och Kicki även fast jag inte fyller år förrän tjugo dar?
Och vet ni att min syster också firade mig, genom att ge mig världens finaste lilla bok med stöttande ord om man har hemlängtan?
Och vet ni att jag fick världens mysigaste gruppkram idag av mina esteter?
Och vet ni hur mycket kärlek jag har fått av alla?

Jag ska nu se på Ice age 3 med syster, hon har lovat att vara min Igel. Det kommer bli så otroligt svårt att inte få leva med henne framöver, vi hör ihop. Så vi ska nu skratta åt det vi skrattar bäst åt, Sid. Inatt kliver man upp typ, klockan fem?

Rubrik; Flicka exploderade på flygplats. Hon hade tok för mycket kärlek i hjärtat.




Kommentarer
Postat av: Ollibolli

Elin, expoldera inte! Men det är ju klart att du får mycket kärlek nu, du måste ju ha en massa i reserv, när det behövs enda där borta^^. Så du får lite extra av mig nu också^^



KÄÄÄÄÄÄRLEEEEK OCH KRAAAAMAAAAR TRAALLAAALAAAAA!!!



kram^^

2009-08-11 @ 11:32:50
Postat av: Sandra

jag är helt sjukt avis på dig elin.

min dröm är att åka till usa.

vissa har ju tur alltså.

hade så roligt i usa. NJUUUT!

2009-08-11 @ 16:08:21
URL: http://isadoraavondue.blogg.se/
Postat av: elin

ojoj, fick lite tårar i ögonen nu. finafinaekkinpekkin! kommer sakna dig massoR! do have the time in your LIFE nu!

2009-08-11 @ 17:31:25
Postat av: emma

<33 Kommer sakna dig massor massor hjärtat, Lova mig att du har en underbaar tid där, tänker på dig !!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 kärlek till dig sötnosen

2009-08-11 @ 21:39:27
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej!

Nu måste du ju skriva och berättas vad du får vara med om!!!!!



Kram

2009-08-14 @ 13:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0