fem flygplan senare

Alsklingar, sota, kara och beloved. Jag ar nu i Spring Creek.  Med Corinna, Paul, Kimberly, Izzie, Sylvester, Thor, Tigger, Tiny, Lucky, Max, Mister och tva till jag inte minns namnen pa. (Lugn bara lugn, det ar inte syskon, utan djur.)

Nagot irriterande att inte kunna iooooooooooooooooooooohyhyhyhyhy.

Vet ni vem som skrev iooootjosan? Jo Tiny, Kattungen! Det far sta kvar, inte alla som har en bloggande katt.
Det jag forsokte saga var att det ar irriterande att inte ha alla bokstaver. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, sa postar upp nagra bilder!



Central Park!


Central Park. "This is not one of those boring statues covered in pigeonpoop. You know what this is made for? CLIMBING!" - tourguiden


Well, climbing. Explorius utbytesstudenterna for 2009-10.


Manhattan from above. Man hade nagot fin utsikt fran top of the rock!


Fick ingen guldbiljett dock :(


Mitt rum! Har en jattefin garderob ocksa, och Patrick har lamnat kvar massa Stephenking bocker
i bokhyllan. Samt att jag alldeles nyss hittade en diktsamling av Robert Frost (lovely!)


Hemskt dalig bild, men svart att knappa nar det gar sa fort! Corinna och Thor vann den har klassen, vet inte vad det heter. Man springer slalom mellan pinnar iaf!

Ja, Imorse var jag och tittade nar Kim och Corinna rejsade. Och efter det gick jag och Kim och shoppade klader i Elko. Jag har seriost hjarnstopp. Vet inte vad jag ska skriva! Kram kan jag skriva iaf, KRAM!

(Ska forsoka mejka mer sense i mina inlagg i framtiden, lovar)

Kommentarer
Postat av: Fåret

Åh, va bra att allt är bra Blondie!

PUSS OCH KRAM<3

2009-08-16 @ 15:14:33
Postat av: Sandra

Det kallas: Slalom baby, Slalom! ;) Ha det bäst! :D

2009-08-16 @ 17:07:03
Postat av: Anonym

HÄR ELIN!! :) här har du dom nödvändigaste bokstäverna i svenska alfabetet ;P (Åå Ää Öö)



Saknar dig sjukt mycket och det är kul att du har det bra :D Vi hörs x]

2009-08-16 @ 22:37:34
Postat av: darren

Elin, det var jag, Dario, som skrev det namnlösa inlägget xP namnet ville inte lixom hänga med =D

2009-08-16 @ 22:39:13
Postat av: Ollibolli

WOW! Manhattan! Och en Alice i underlandet staty! Bättre blir det inte!! Kan man inte göra ä och ö genom att trycka på en knapp med 2 ¨ såna prickar och sedan ett a ä, funkar på min dator iaf.



Ha det bäst!

2009-08-16 @ 23:58:07
Postat av: Anonym

HALLÅ!! I första bilden, så sitter du brevid min kusin Jorunn!! Hon sitter till vänster! HAHA! sammanträffande!!

2009-08-24 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0