Stel och trott, men hyfsat lycklig.

Den (De) som sa att jag skulle bli fet i Amerikatt.. DUH!

Jag har konstant ont i kroppen. Vi tranar en del. Varje dag ar det ju 2h volleyboll, och forutom det sa gymmas det ca 1,5h nere vid stan. Fast Idag var det inge gym, vi vandrade uppe i bergen. Det var nagot jobbigt, mina ben gar knappt att anvanda pga traningsvark.

Jag skulle ha tagit med kamera, det var valdigt maktigt dar uppe in the canyon. Men bilder kommer kara vanner, vi ska upp fler ganger!

Och jag har en till "Exploring America". Eller snarare "exploring the home". Ni som har sett de forsta avsnitten av Heroes, nar hon chearleadern fastnar med handen i diskhon och far handen sondermanglad? Vi har en san diskho. Jag tycker den ar aslaskig.

Ah, nu ska vi ata, och sen nar i badtunnan. for att fa bort lite traningsvark. De har en san pa garden, helt underbart.

TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: Ollibolli



Usch! Jag skulle inte känna mig trygg i ett sånt hem xD

2009-08-22 @ 01:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0