Skolstarts tajm.

Jag ar inte en san som blir nervos. Men nar jag tanker pa att det ar skola imorgon.. Oh my. Skolbussen gar kvart i sju, sa maste kliva upp tidigt som tusingen. Jag kommer nog inte somna sa latt ikvall..

Imorgon ar det inga riktiga lektioner, man ska bara ga igenom hela sitt schema for att fa lite info och traffa lararna. Det ar ju bra. Daremot ar rasterna tydligen bara 5min, sa maste kampa mig igenom den dundrande flocken av elever (Alla har ju sin fem minuters rast samtidigt) Till mitt skap, ta det jag ska, och forhoppningsvis ga ratt vag till nasta klassrum.

En av mina topp skills har i varlden ar ju att komma for sent. Jag ar helt fantastisk pa det, oavsiktligt, faktiskt. Esteter, ni vet vad jag pratar om.

Ahja, kanner ju runt 20 pers redan, sa att inte kanna nagon kommer inte vara sa svart. Over halften ar fran teamet, tacka vet jag Volleyboll.

Fast det ar lite roligt att vara nervos nar man val tanker pa det. Skrackblandad fortjusning lixxom.

Kara Es2or, beratta om skolan pa bloggen! Jag vill veta allt. Rum, schema och.. ettorna saklart!

Emma, jag hoppas pa att fa en rapport fran dig ocksa om Spes. (Tanke: Eftersom det finns bara en klass som ar Spes, maste de satta en siffra efter den da?)

Kommentarer
Postat av: Ingrid N

Hoppas du fick en bra första skoldag. Har tillbringat helgen med din rara syster, och precis sagt hej på ett tag. Ska Härnösand bli folktomt? Ha det fint! Ingrid

2009-08-24 @ 08:45:23
Postat av: Emma

Jag fick erat arbetsrum, och jag lovar att ta hand om de !!! Tackar för den fina julkulan åxå (: haha Första dagen va jätte bra, min klass(din) verkar mycket trevlig.Jag tror vi kommer få de toppen du och jag med våra spes'are! Pusss och massa kramar <3

2009-08-24 @ 14:50:17
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0