Signed up (and soon) tried out.

Jepps, Igar var vi till skolan for att fylla i en overdriven stor bunt med papper. Korridorerna dar ar gigantiska, och skap overallt! Jag kommenterade det till Kim men hon sa att det blev ganska crowded anda. Det ar 800 elever pa skolan, nagot sant.

Ja, nu har jag valt mina amnen och fatt mitt schema iallafall!

Varannan dag: Advanced art, English IV, Modern world history och Drama I.
Varannan dag: Graphic art, Trig and discrete math, Modern world history och chorus.

De hade gitarrlektioner ocksa, men courtney sa att de var helt vardelosa, att de larde sig spela jingle bells pa en strang osv. Bade Christa och Julia gar advanced art, vilket ar asbra! De ar jattetrevliga.

Nu har jag en dag kvar med tryouts. Det ar svart. Igar fick vi serva och smasha och maste traffa ett visst omrade. Idag ska vi spela, sa jag hoppas det gar battre! Igar nar jag satte mig for att satta pa mig knaskydden blev jag attackerad av en dros tjejer.  De ar trevliga, fast jag kommer inte ihag vad alla heter efter alla presentationer.. Jag kan inte fa bort en mening fran twilight filmen, ni vet nar de sitter i matsalen? "Oh my gosh, you're the.. shiny new toy"

Ahja, folk trottnar val snart. Hare gott! :D

Kommentarer
Postat av: emma

haha allt låter så som från film, asroligt :D pusss <33

2009-08-19 @ 09:36:47
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: Ollibolli

OMG! Äre sant?! Ser det verkligen ut som i amerikanska serier och filmer? Är det nada klotter och perfekt, eller är det som i en bad boys-school film?



Ha det bäst^^

2009-08-22 @ 01:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0