Plane

Jag drömde inatt att jag kom till Spring creek high school. Ingen där ville riktigt säga vart jag skulle gå, och tillslut hamnade jag nånstans där jag skulle välja vilka ämnen jag ville läsa. Men alla kurser var fulla, så fick bara in engelska och hemkunskap.
Det var inte kul alls, första mardrömmen om USA :(


Jag checkar in på Midlanda 06.50 den 11e

Är framme i Nevada, (efter två dagar i NY) Elko city, 5.07pm den 14e

Jag ska byta plan typ tre gånger. I Chicago bland annat.. Ojdå. Jag hoppas och tror att det är fler utbytesstudenter som också ska byta plan där, så har man någon att vimsa runt med! . Dessutom åker jag förbi så många tidsskillnader att jag enligt biljetterna bara ska flyga typ fyra timmar. Dom ljuger! Det är avsevärt fler.. Jag ska resa en hel del, pirr i magen! :D


Nu börjar det hända grejjjer här! I helgen ska det packas!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0