Javisst gör det ont när knoppar brister, varför skulle annars våren tveka?

Vilken konstig och lång kväll. Alla man känner far väl runt överallt ikväll, själv är man hemma. Ensamt. Fast skönt att få sova i sin egen säng.
Men ack, vad är ensamhet? Ena sekunden kvävs man av den, den andra saknar man den. Har ju haft en hel del att nöta gitarren med. Spelning med hippitema nästa vecka, hah. Det har varit en hel del Beatles i öronen på sistone.

Tänk att det är Maj. Maj 2009. Tre månader och 11 dagar kvar tills USA. En månad kvar på skolan, typ. Maj är bra, det är lagomt varmt och allt känns förväntansfullt och kvittrigt.

Idag sa Jeff (min musiklärare) att han snart nästan borde lära mig hur man larmar musikhuset, eftersom jag alltid är kvar längst där på dagarna. Det var lite roligt att han uppmärksammat det, jag har inte tänkt på att jag är där ofta. Det känns bra faktiskt, jag gör ju någonting vettigt.




(Pappa och Roger gjorde en fin brasa på tomten, så grannarna blev rökta) Samt Bästaste Oliv i Våren!

Nu ska jag fortsätta läsa Midnight Sun, och sen somna till Twilight filmen, mm <3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin! Du är så mysig^^

Jag var också hemma, kände liksom inte för att hoppa runt nånstans.



Puss på skön ensamhet <3

2009-05-01 @ 14:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0