Det ljuvligt ljuva ljudet av oljud.

Krasch!!!! En skål ramlade ned från hyllan ovanför min dator. Den måste ha varit på dåligt humör, för jag rörde den inte ens, den bara gled över kanten.
 
Aaj i öronen! Plus det disharmoniska och icke melodiösa ljudet av 59st enkronor, 50st femtioöringar, 2st femkronor, 4st femtioöringar( i silver, tutally wurthless), 1 femöring (tutally wurhtless också..), 2st lira och 2st cent som skramlar ner i marken. De var nämligen det skålen var till för, förvara min kära myntsamling

Stackars mina öron. Stackars mitt hjärta. Så här skrämd av oljud har jag inte blivit sen jag och Fridis fick musiksalens hela ljudsystem tjoffs att gå i rundgång.




Som tur var satt jag inte vid datorn, jag stod bredvid. Annars hade man fått en pengaskål i huvudet.
Jag skulle inte vilja dö för pengar, speciellt inte för ett värde av ca 80kr.

Det var allt jag hade att säga om livet! Sköt er själv, som Kurt cubain! /Ekkin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0