Turkiet smyger på.

wiie, träffade en viss elin wessbladh på stan efter skolan idag, det var längesen :D. Hon pratade mycket som vanligt, haha. Men asnajs att träffa henne, det är jobbigt att det händer så sällan. Mitt humör blev bättre också, sådant gillar vi.

Har nu just skrivit packlista, tiihihi, jag längtar som faaen. Glassa i solen hela dagarna, mums!
Har i huvudet senaste gången jag var i turkiet, när man klev av planet och allt var mörkt med ändå jättevarmt. Med väska i hand gick man över asfaltplan och såg palmer och sånt på sidan. Hela kroppen var så trött för att klockan var typ fyra på morgonen, men huvudet alldelles wiie, för att man vill se allt på en gång. Och den här gången blir det med jenkiiz! Vilket är ganska obeskrivligt fettroligt! Så, om tre dar lämnar jag kalla hösten bakom mig. HAH!

Nu ska jag ta mig en kopp varm choklad och se nya avsnittet av one tree hill. Yummie! Har kirrat fram lite album av nickelback också, så kommer väl sitta och njuta av de sen! Blev så grymt sugen att höra mer av dom när Jolle spelade deras musik på rummet X) . Det är ganska soft att ta det lugnt asså, jag gillare!

Kommentarer
Postat av: jenkiizzz

turkiet baby! turkiet!

2008-09-17 @ 22:15:20
URL: http://jennyjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0