Min kåta, fru och jag.

Vara vaken nu fungerar inte i min värld,  vakna imorgon kommer inte gå. Men jag är ju lite busig ibland.
     Det gick för en gång skull bra på träningen! serverna börjar sitta nu, mottaget också :). Vi tränade även slängningar, det gjorde lite ont. Är asrädd för att bränna mig, iih. 
     Hela dagen idag har varit ett evigt rännande, som vanligt. Första sånglektionen idag, det kändes väldigt bra. Tänk vad allt är bra ibland. Det kändes lite roligt att gå omkring där härnösands esterare bor, typ åhå, här hänger wesse hela dagarna x). Imorgon skall man gå och se deras inspark, trevligt att träffa folk från hsand! Börjar snart inte räkna mig själv som det, Alla jag är med är ju sundsvalliska. Så ja, najs som sagt. Vill inte bli bortglömd bara för att jag inte är här, vilket jag hörde nu lät ganska egoistisk, hoppsan, ahja ;D. På lördagen är det beachavslutning också, gud vad gött!  

Min mobil har kommit! :D. Så nu ska jag bara lära mig hur man får fina kort med den, wiihihioo! Nu är sova ett måste.
     
Giiirls, dagens tips från Ekkiin: Även fast mjölken är slut så häll inte vispgrädde i teet, om ni inte råkar gilla varm glass.

Kommentarer
Postat av: Fia

hhahaha, hällde du vispgrädde i teét? :D

2008-09-05 @ 09:19:44
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0