Gör mig glad tack.

Vad underbart att det är fredag! Känner mig på ganska enstöring humör, så skönt att få åka hem och gömma sig. Har varit trött och osocial hela dagen. Gjorde en liten break då vi undersökte massa mörka rum där det ekar, det var ju ganska fint.
        Det märks att jag kommit in i skoltider igen, hej depp! Tröttheten smyger på och osäkerheten slår omkull mig. Fattar inte varför jag ska bry mig så mycket. Har även insett att jag är none här. En tjej som ingen känt sen innan, har ett namn man glömmer på två sek och utmärker sig inte på något sätt. Helt talanglös också. Även märkt att jag börjat prata med mig själv. Har vant mig vid att alltid ha någon i närheten, så sen när jag är ensam så forts jag kommentera allt. Men det är inte så depp, det är ganska underhållande faktiskt :)

Det blir ingen bio med mami och syster ikv, Fius drog till Grätnäs. Kan förstå hon, hon måste ha det hemskt nu :(.  Men får iallafall en fredagkväll fri. Får se vad jag gör med den, något ganska oansträngande tror ja. Slits mellan att hitta på något galet och att typ sitta hemma och tare lugnt. Bearbeta mig själv tills jag blir glad igen är ett måste iaf.

Datakunskapen kallar på mig! Men om jag ska börja med den så måste jag ta halvfem bussen! Det vill jag inte!

(Idag har vi lekt lekar på dramat på morgonpasset, sen tittat på film på passet efter lunch. Vi gör inget annat än chillar här ^^)


Kommentarer
Postat av: jenkiizzz

Turkiet om en vecka!

2008-09-12 @ 17:22:49
URL: http://jennyjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0