En kopp te tack, med massa honing!

Snorig!  Jag gillar det inte, missar träningen jue. Fast det är ganska skönt att inte behöva göra någonting. Det är ju sjukt vad trött man blivit på sistone också, fast det kanske följer med sjukan, vad vet jag. Det är tröttsamt iaf. 
        Volleybollnätet bredvid matsalen har äntligen blivit utnyttjat! Ania och jag drog med oss massa glada människor och när vi kom dit hade några andra glada människor redan tagit nätet. Så vi spelade med dom, det blev mycket glada människor överallt! Vi måste vara bäst på att roa oss. Dock så blir det inte så mycket plugg, men det är ju ganska roligt att ha roligt. Vi har gått ned till biblioteket också, där hela klassen somnade tror jag..
Sen har man ju åkt buss som vanligt. Missat bussen man ville åka med också, man vill ju inte bryta traditioner. 
        I helgen blir det flumma runt i staden med Ania och filmkväll hos Linnea ( Om vi hittar dit). Jossis på söndag också :D

Nu skall man begrava sig ett täcke eller två ( Har inte orkat bära ned emmas sen hon var här..heh), ta en kopp te och slå på The patriot, den ska visst vara bra ^^. Handla med Mami först verkar det som. Men sen!

 
Dario har lekt med mitt hår, och tuschpennor. Märklig kombination med märkliga resultat. Fick iallafall inte Harrypotter scar som en viss Ania! Men hon får skylla sig själv lite som bråkar med en trollkarl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0