Hyper.

Nu var det ju meningen att jag skulle lägga ned lite tid och göra ett vettigt blogginlägg för en gång skull. Har nämligen fått tid i massor, börjar inte förrän klockan ett imorgon! :D. Är dock tok för lat för att göra det nu känner jag, så det blir ett vanligt trassel.

Idag dog jag nästan av allt regn. Tur att det var chill på skolan :) Hade estetisk verksamhet fram till lunch. Vi tränade rytm med att spela bongotrummor och samarbete i drama genom att typ, göra saker samtidigt. Att prata samtidigt var fan roligast. "Kllll.. ääääder". Det lät ganska retard ja. Sen hade vi svenska också efter lunch, det var väl okej. 
      Bussjäveln var fullsatt, så fick vänta på en busstaxi. Mitt humör blev så jävla grr, men det gick över fort, som vanligt ^^.  

Imorgon kommer mobben! Fast kommer nog inte hinna hämta den, ska till Jocke direkt efter att jag kommit hem ^^'. Men iallafall, den är ju snart här :)

och har lite konserter på G! Hellström och någon endagsinomhusfestival med Johnossi och annat mys. Emma för faen?! :D. Måste ju ta igen för Norrskrammlet man missade.

Vilka fina mellanrum jag gör :]. Men det blir så.

Jag vet seriöst inte hur mitt liv skulle kunna vara bättre just nu. Skolan är underbar, min klass är underbar, joakim är underbar, min familj  är underbar, träningen går bra, jag har inte deppat riktigt sen typ juli! Dessutom är den här hösten full med resor och livemusik. De två sakerna som jag älskar mest, nästan. Det enda som skulle kunna göra mitt liv bättre nu är att man vaknar med fotomodellsutseende och sångröst som en gud. Kan inte komma på något annat, det är fan ganska bra.
     Nu tänkte jag ju sluta skriva, men måste bara säga att jag kommer få fortsätta ha sånglektioner med jenny. Woopidoo, får gå tidigare för att hinna med bussen ^^. Om allt går vägen så ska dom låta mig byta idrottstid till samhällarnas, då skulle jag kunna gå på kören också.

MEN FYFAN VAD BRA! HEJ ÖVERTRÖTTSLYCKLIG!
Oj förresten, när vi ändå önskar efter perfektion, ta bort allt det onda i min rygg och lägg in fler timmar på dygnet!


Kommentarer
Postat av: emma

åhå :D :d , näär? vart? hur ? :D

2008-09-04 @ 16:27:03
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0