Elin Westin - Bäst i världen!

Om man lyckas få ihop allt man vill hålla på med  i mitt schema så är man bäst. Eller väldigt desperat, men fortfarande bäst! och man är tydligen lik Kate Winslet , ni vet bruden från titanic. Fast jag vet inte jag, men jag tar det som en komplimang iaf!

Nu sitter jag här och lyssnar på Kent och försöker tagga ner. Hektisk dag minsann, men sånt gillar vi!
Idag har jag i skolan analyserat soundtrack och improviserat aslätt låt, Sjungit skolkör och räknat ut mitt personliga studiesätt på svenskan. Jag är har tydligen social, musikalisk och existi..existiniell intelligens. och typ visuell också tror jag. Det lät ju rätt så najs. Annars har jag sprungit omkring med Ania och varit oseriös. Vi hittade en fin orange pryl med hjul som vi lekte med ^^.  Det var en rätt så najs skoldag iallafall, har garvat nonstop typ. Men man är ju ganska lättroad också.
        Hittade en Alina på bussen hem, så fick se OC med henne hela resan. Mådde illa som apa sen, men jaja, trevlig tös! Synd att det inte funkar på skolan din :/.
Väl hemma så gick jag direkt till musikskolan. Frida och jag  ska repa där igen, wiihiioo! Jag är bäst helt enkelt, trodde jag skulle få offra allt på musikskolan, men nu kommer jag få behålla alltihop! Thomas är dock pappaledig. Wtf! Får hoppas den nya gitarrläraren är bra. 
       Hem lite snabbt, sen träning. Det gick väl.. sådär. Vi behöver folk! och jag måste sluta bete mig som om jag går på koffein.

Gaah, tiden är överskriven! ska kirra fram bild på kate imorgon tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0