Skriv klart krönikan, trotsiga ungjävel.

Olivia, du är guld värd! Hon kom med världens bullkorg idag, så alla estetar ettor går omkring med bullar, lite gott ja. Undrar om man får äta vid datorn förresten? Fast det dom inte vet om lider dom inte av. 

 Idag har vi bara svenska. Måste lämna in krönika om 40min, den är inte klar kan jag ju säga, ahja. Flummat runt som vanligt har man gjort idag. Guud, bara för att vi har svenska och måste skriva ordentligt så går det inte, allt blir så jävla osammanhängande, även på bloggen :o. Ania och jag försökte iallafall ragga upp folk för att spela volleyboll nu på rasten (Ja, det finns nät :D:D). Men vaktis har hängt nå gröna grejjer (hej ordförråd) som man brukar ha till vindskydd ni vet, över nätet :(.
Jag ger upp, det här går inte. Det har nu tagit mig tjugo minuter att skriva det här lilla, för alla ord jag nånsin kunnat har flytt iväg och ja.. Eh, vadfan heter det, mitt sinne för skrivning är borta. Kommer inte ens ihåg vad man kallar nått sånt sinne. Hej. då.

Grattis mor förresten! och förlåt för att jag inte kommer vara hemma nånting idag! (hon läser nog inte min blogg, men det där var en mental hälsning sörrni)

Krönika krönika. Helvetes jävla krönika. Jag skulle behöva Adams ordförråd nu :( eller vokabulär.. eh hur det nu stavas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0