Tid för mig själv,

är välbehövt, och söndagar är så perfekta för det. 
       Jenny är för övrigt galen, att cykla till aspnäs och tillbaka bara för träningen,det är ju jobbigt jue :o. Så jag stannar hemma och i ren protest äter upp hennes godis (påsen står ju här liksom). Fast har ju slutat med sånt strunt, så familjen får den nog.

       Ska nu äta frukost och gå ned till coop. Sen kommer hela dagen gå åt till att göra inget särskilt. lite gitarr och lite städning kanske. Grubbla kommer det bli också, som fan. Jag måste verkligen sluta stänga in mina känslor bara för att det är roligare att säga "världen är underbar" och ignorera allt annat. Ärlig mina vänner, mot mig själv börjar vi med.

Hungrig! Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: ina

mm 2sweet:D

ah såg det fan vad bra, haha.D:D men den är ju underbar då man är korkad FULL o glaaaaad

2008-09-07 @ 10:37:32
URL: http://iiiiina.blogg.se/
Postat av: jenkiizzz

jag är inte galen... jag är friskis!

2008-09-07 @ 20:42:06
URL: http://jennyjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0