skolbloggarn, direkt från sundsvall.

Har nu hål i fyra timmar, gud vad nödvändigt det känns att vara här. Det är väl det som är lite speciellt med skvadern, om en lärare är borta får man grymt lång håltimme *harkel* ..timmar. Det är tur att det finns saker att sysselsätta sig med här iallafall :)
    Första lektionen är avklarad. Datorkunskap, mycket chill ämne. sitter mest och gör uppgifter,som typ "skriv ett halvt dokument i word".. Klurigt. Det och den här långa rasten, och sen tennis klockan tre, det är måndagen det. 
    Har iaf spelat xbox med några random samhällstvåor, Förlorat med Ania mot Henke och Johannes på biljard ( Vi fuskade sönder och loosa ändå, suugeer) och varit i musiksalen med samma människor. Vi hittade en glad Jocke på trummor där också. Måste dock lära mig spela, vill komma igång med estet nu! Det var estetisk verksamhet som blev inställd idag.. suck. Ahja, drog i alla fall från dom andra i musiksalen och nu hamnade jag här.  
    Men, känner mig hyfsat munter ändå, den här skolan är så jävla chill. 
 
Nu ska jag försöka lära mig photoshop, och få lite gjort på datorkunskapen (Mvg pleease). Kanske borde hitta mina classmates också. Har ju rast 2h till , så hinner det mesta ;D.
 
Liket lever! 

btw, skriver man iallafall eller i alla fall?
 

Kommentarer
Postat av: jenkiizzz

vi måste hitta på nåt nån dag! (är inte sugen att åka till turkiet med en frrämling)

2008-09-01 @ 15:16:17
URL: http://jennyjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0