Orka ha svenskalektion när man kan blogga (:

KAAAKOR! Ania och jag drog ned till Ica, tacka vet jag euroshops cookies för 8kr, mumsigt gott och billigt. En twix också, fan vad illa jag mådde sen :(. Men godisförbudet är nu ute, så det ska va så, Ekkin dah tjockis is back :D.
(måste ju stretcha magen innan det riktiga ätandet börjar i turkey, för att citera joey).
       Har annars upptäckt att Ania kan sparka i taket, omfg... Och Daniel har försökt lära mig moonwalk, jag suger :)
Nu skall jag göra fördjupning i datakunskap, håller på göra en hemsida ^^. Det går inte så bra.

Jag kommer bli så jävla efter i skolan! Men det är ganska najs att få slöa i en pool också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0