Onsdag onsdag.

Fan vad segt, idag har man bara viljat sova. Det börjar bli kallt och höstigt, jag gillar inte att frysa :(
Tur att det är turkiet nästa helg, so long suckers!

Men på lördag måste jag verkligen fixa kläder, för det här håller inte. Elin är kall!
       Vi spelade basket idag på rasten, jag suger. Men fettroligt! Har även upptäckt att risifrutti är dyrt, Att det finns fem ord på engelska som uttalas "shiiip", och att jag ligger efter i datakunskap, samt att jag är usel på att laga mat. Nu borde jag vara på väg till Adam, så ska kanske sluta skriva och börja röra på mig ist. Hare gött! 

btw, vi syns i Nangiala! (då ska jag skaffa mig en vit häst och bo i hallondalen, kom och bo med mig? ;;)
       

Kommentarer
Postat av: jossan

heter det inte körsbärsdalen? o_O

2008-09-10 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0