Jag fryser!

Om jag skriver om allt under hela veckan skulle nog bloggen bli överfylld och sprängas.
       Solen kom iallafall, och vi hade en viss ritual som gick ut på att ligga på stranden och steka hela dagen, sen äta oss tjocka på resturang på kvällen. Strandnissarna som hyrde ut solstolarna började känna igen oss också. När Jennys föräldrar kom ner till stranden: "Svenska flickor, your mother and father is here!". När jag gick vilse och inte hittade jenkan bland alla solstolar (jagvet, lokalsinnet är super) :"Sweden, here is your friend". osv.. Sociala med superminne, läskigt bra koll.  Brände ansiktet första dagen också, tjosan. Och på onsdagen köpte vi badringar och låg ute i vattnet och stekte, fan vad underbart det var! När vi väl kom ut, vågorna spolade in en och dängde en i marken, så fick kämpa ;D. Skrattade ihjäl mig åt flygande Jenny ett antal gånger ^^. 
       På torsdagen drog vi upp i bergen, så jävulska fint var det där! Och de två sista kvällarna drog vi in till stan för att dansa sönder. Det var fett jävla roligt, vi hittade en Ylva och Andreas också =D. Och på vägen hem vid tre snåret fick vi sällskap av en vilsen polack :').

Orkar inte skriva något mer, Veckan har varit full med sol, turkisk mat, läskigt efterhängsna turkar, jobbig prutning på kläder och ja, semester. Dessutom fullt med katter och sköldpaddor! :D

Det är 21 grader i huset och jag fryser som ett jävla as. Burr! 


1, Mat! 2, Kleopatra stranden 3, Paus från dansandet ala Robin Hood 4, bergsby 5, :D:D 6, uppe i bergen!

 


Kommentarer
Postat av: wesse

wihii! du är hemma!:D:D

2008-09-28 @ 13:59:23
URL: http://elinwessbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0