Hemma igen från Alanya!

Dock sjukt trött, ja jisses. Imorgon blir det dokumentation av veckan, orkar inte riktigt ikväll (;
     Det känns väldigt bra att vara hemma faktiskt, även om jag saknar värmen. Skönt med riktig frukost imorgon! Veckans frukost har mest bestått utav chokladflingor, vit bröd med marmelad och typ cola/isté. Hej slisk! Fullkornsbröd verkar dessutom inte existera i Turkland. (Men ska inte klaga för mycket, chokladflingor <3)  

Men nu ska jag strunta i att packa upp min överfyllda väska och fika framför en film istället :).  Tjoo!

"You come from Sweden? Gosh, it seems so cold there, I've heard you have a hotel in ice! ..I would never go to Sweden, to cold for me." - random turk.

Ja som sagt, resten av min vecka får ni höra om imorgon (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0