Flygplansblogg

Dagboken flög med och blev offer för blogganteckningar, för de två första dagarna, sen hade jag varken tid eller lust.

20 sep Lördag 08
Nu har vi åkt flyg i tre timmar, en timme kvar. Har ont i hela kroppen, speciellt fötterna av någon rolig anledning. Jenny hälsar att hon också har ont i fötterna, plus trött och ont i magen. Vi har blivit hyfsat gnälliga av att sitta här kan man ju säga. Alla låtar på mobilen är sönderspelade och man mår illa av att läsa. Flyga flygplan var inte helt så tjoho som jag hade tänkt mig. 
     Skulle lätt kunna tänka mig att flygvärdinnorna stängt in oss i en trång källare och lurat oss att det är ett flygplan, bara för att jävlas. Om det inte var för gungningarna då, men de kan vara konstgjorda vettu. 
     Nu är det slut på klagomål! Har faktiskt pirr i magen av tanken att vi snart kommer stiga ur planet och vara i Turkiet. Värme! Om några timmar (2h buss också jue) så är Jenkan och jag i vår lägenhet!
 
Ahja, Att resa är trots allt något jag älskar, men det skulle inte skada att få plats med benen.  

    
1,Resväskorna. (15 kilo var är fan bra) 2, Mrs Westin and Mrs Jonsson biljetter. 3, Nyfunnen partpolare. 4, Reskamraten (sovarn) 5, Flygplansmat, som jenny vägrar äta, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0