Fler än jag som fryser?

Burr. Hösten är verkligen här nu, och huset har blivit svinkallt! Önskar jag kunde göra som ninen och bli puffigare än puffigast, men en filt får duga. Med filt, Nybakat bröd och buffy s3 så känns dagen ganska lovande, man behöver ju faktiskt inte gå ut ^^. Att Jossan kommer hit ikväll är ju ganska neat också, då blir det höstfiltsittning plus sällskap, kan man begära mer? Möjligtvis en kopp te med massa honung, men det är lättfixad! 
        Jag är så överdrivet glad över min klass, lättroade analysgalna estetarsjälar, det är sånt vi gillar. Var ju på stan med Ania igår, Vi hade så sjukt roligt. Att vi framstår som idioter som tar fel rulltrappa och annat dylikt(minikundvagnsåkning?) gör inte så mycket, för det är så konstigt härligt roligt. Hon fick spela stylist/klädbärare/slav ganska mycket också, men ska gottgöra henne när tösen fått pengar ^^.  
        På bussen till Tunadal (titta, vi hitta en Dario!) så satt random snubbe och lyssnade och skrattade åt allt vi pratade om. Det var ju lite.. hm, men att människor är social är väl bra eller nått, haha. Sen gick vi fel typ tre ggr innan vi hittade till Linnea, mycket lyckat!

Mer sådana dagar tack, fast det är ganska skönt med söndag nu. Ladda batterierna eller vad pappa sa :)

Jag känner mig lite sliten mellan Hsand och Sundsvall. Skulle behöva klonas, Vill ju träffa människorna här hemma! Fast alla kanske har skaffat sig ett liv utan mig nu, troligen.

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0