Ekkin goes Turkeey!

Om någon timme sitter jag på flyget, herrejävlar :D. Det var typ sex år sen.. wiie!
     Jag saknar allt med att vara utomlands, saknar flygplatsen, fullt med folk som ska någonstans och försäljning av megachokladkakor överallt! Och bibiidibipp prylen som kollar så jag inte smusslar vapen :]. Saknar hotellen med världens godaste frukost, och typ poolen två meter ifrån. Saknar det konstiga pengarna som man aldrig förstår sig på, saknar det blåa vattnet.. allt. Hihi, och behöver inte följa med min familj på konstiga sevärdheter, ska bara chilla med Jenny ^^.

Bloggen kommer vara lite fryst tills nästa lördag, ( För jag ligger ju lixxom och glassar på en strand).
Så av mig hör ni inte på ett tag. Toodiloo!  Turkiet nästa!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, härligt!

2008-09-20 @ 21:39:56
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: wesse

hurru, saknar dig vaa!

2008-09-26 @ 19:15:06
URL: http://elinwessbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0