chaos! (keeeaauuz)

Okej, jag har bestämt mig för att sova tio varje dag. Det kommer inte hålla annars :o. Min mor och syster tvivlar iaf på det, och hm, de brukar ha mer rätt än jag. Sova 6h per natt och sen stressa genom dygnet kommer göra att jag åldras i förtid. Och jag röker ju inte ens :o.  Musikverkstan börjar nu, Tisdagar klockan fyra. Ekkin har träning tisdagar klockan sex. Ekkin slutar skolan halv fyra. gneeek.  Så min fina lösning var att komma sent till verkstan, sisådär halvfem. vara där till halvsex, rejsa hem, äta och kanske komma lite sent till träningen. 

Jag är desperat, men vad gör man inte?  Vafan ska man äta för, det stör mig ><. Men om jag får dåliga matvanor kommer mor piska mig :) 

Förövrigt så känns det som om jag har lekt genom hela skoldagen. Jobbat med en intervju på data/engelska passet, då Olivia och jag lekte modeller i whitebox, för att kirra bilder lixxom. Sen har jag jobbat med att sätta in nytt soundtrack på en film för en estetisk verksamhet uppgift. Och gått vilse med elin på orienteringen för att få ett fint avslut på skoldagen.
 Bussen hem gick sönder. Igen. Helt otroligt. Så fick vänta på en annan, 8km från härnösand. Hej irriterande. Ojoj, sängen om tio min! kaosinlägg javiisst!

Har haft första ridlektionen för i höst idag. Det gick då inte bra, men jag jobbar på det! Måste våga göra fel eller vad hon nu sa. GODNATT!

 
Malin sparkar buss. Dö bussjävel! Döö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0