And they say that a hero could save us.

Jag känner mig så ledsamt trött idag. Saknar alla som faan. Folket här är ju aschill, och vi har skitkul osv.. Men det är inte samma sak. Skulle ju vara trevligt att träffa de som känner en. Det är svårt att förklara. Men här finns inga minnen, de som umgås med mig gör det för att fördriva tid typ, om ett år kanske det är skillnad, men just nu är jag så främling. Det blir nog bättre, men kan ändå inte sluta känna mig bortglömd, eller ja, som om ingen skulle märka om jag försvann.

Nu ska jag och Madde, säkert fler också, Lisa?, gå ned till Kulturhuset och lyssna på någon trubadur.
Hoppas han helar mitt hjärta.


TURKIET OM... TRE DAAR!

Kommentarer
Postat av: ina

jamen du då känner vi likadant.. :/

2008-09-17 @ 16:46:57
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0