Mi life, Mi like.

WOAW! Tid för att blogga! På engelskan!  Har tröttnat på grammatiken :].

Idag har jag varit sjukt rastlös. Ania och jag drog och utforskade skolan för att bota det, vad stort det är! Och vi kom till entré våningen efter att ha snurrat omkring på översta våningen.. När gick vi ned för en trappa?  Det kändes lite Hogwarts :). Sen när jag ropade åt Ania att det var en cool mörk korridor och började springa dit hörde vi Magnus(samhällslärare) "ELEVER, VART ÄR NI PÅ VÄG OCH VARFÖR?". Så jag börjar bli övertygad. En föbjuden korridor.. Jag går på Hogwarts! :D
      Upptäckte att det kryllar av naturare där uppe också. Men det är tyst... och alla sitter och pluggar. Fanns t o m en skylt där det stod typ "Stör inte, vi pluggar matte". Hjälp :o. Här nere hos oss är det kaos :D.

Nu har jag gjort ett schema, fuck vad bra :)

MÅNDAG
skola 08.45- 15.30
(data, esv och idrott)
kör 16.40- 18.00
ridning 19.30-20.30

TISDAG
skola 08.45-16.00
(esv och svenska)
Musikverkstan 17.00-18.45
Träning 18.30-19.30/21.00

ONSDAG
(data och engelska)
skola 08.45-16.00
Lagar mat :]
sen fri som en fågel, umgås med mig?

TORSDAG
skola 10.15 - 15.30
(mentors och svenska)
sång 16.30 varannan vecka
träning 19.00-20.30/21.00

FREDAG
(esv och engelska)
skola 08.45-15.30
lever loppan hela helgen ^^...

Ursäkta, men jag är fortf så äckligt stolt över att jag fick det att funka.

Idag serverar Ekkins kök Tacopaj! Om ni är söt kan ni få en gurkbit, och sen titta på när jag äter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0