Tillbaka till verkligheten.

Skolan är igång igen, regnet härjar och skoltröttheten har börjat komma. Märks att man är tillbaka igen! Har en känsla av att det är lite saker jag borde göra, men har dålig koll på allt. Vart har jag lagt min kalender nu då? ><.
      Även fast tröttheten gör så att mitt humör går i vågor så känns det hyfsat bra att vara tillbaka. Fick veta i söndags att jag ska få spela Center i A-lagets match den 12e :D. Nu blir det skärpning med andra ord. Träningen i Tisdags gick åt helvete, så när jag väl kom hem tröståt jag massor med fika, tittade på oth med siss (wihi, nytt avsnitt) och struntade i vad klockan var och att jag borde gjort något viktigt och nödvändigt ist. Ska ställa om till på Torsdag, det ska gå bra.
     Annars har jag en låt att skriva till Esvn, svenskan och engelskan som jag ligger efter i och hemsidan jag ska göra. Och spelning med Frida som jag måste repa inför. Allt detta ska vara färdigt och fint inom två-tre veckor :o.  Har inte börjat på något av det. Hejja!

Men det kommer ordna sig, jag vet att du kan, det kommer fixa sig till slut, jag vet du löser det.
Det ordnar sig.


Nu ska jag gå och peta på Ania, Thomas och Ellen, vart dom nu har dragit.
Ikväll ska Ekkin mästerkocken laga Lasagne! Beware! Har lust att träffa Adam också, men vettefan om jag hinner :(.

Kommentarer
Postat av: ina

men DU!! då kan du ju inte se mig den tolfte, haha:( vi får smslyckatill varandra!!:D

2008-10-01 @ 22:22:29
URL: http://iiiiina.blogg.se/
Postat av: Helena

Spelning, va? Om det är på någon officiell plats vill jag gärna komma och titta! :)

2008-10-02 @ 13:57:44
URL: http://helenafalbe.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0