och efter studenten..?

Just i detta nu sitter min kära mor,far och syster där nere och diskuterar Fius ekonomi och annat tjoffs efter studenten. Hjäälp, nu ska hon gå och bli vuxen också :o. Känns bra att man har tre år kvar till sånt tjafs, för jag har ju no fuckiiin idea vad jag vill göra utav mitt liv :S. 
       Känns lite konstigt också att hon tar studenten och ska börja krångla med hyror, löner, skatter, stallplats.. lalalala.. och jag drar till USA och lämnar hela skiten :)

Mjaa, det var väl bara det jag vill säga. Nu ska jag se avsnitt 13 av gossip :o

Jag har det ganska bra ändå, bara lallar runt och låter andra sköta de jobbiga. Liten för alltid tack?


Papi: "Men, vi tänker ju inte låta dig svälta".
Fius:" Lite svält dör man inte av!"
...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0