Låtskriveri? Fuck låtskriveri :(.

Vet ni vad jag skulle behöva. En riktig jävla djup depression. Sån där när man inte ens orkar tänka för att allt känns så jävla piss. DÅ skulle jag kunna fokusera på musiken, för det brukar vara flyktmedlet. Fattar inte varför man blir så kreativ när man deppar? det märks att jag mått bra på sistone :S.

Nu är det ju så att det GÅR FÖRFAN INTE att skriva en låt. Musiken är osammanhängande och oproffsig, texten är ytlig och betyder nada, det låter som om jag ska söka in till lilla melodifestivalen...

Jag får psyk. Inte ens musiken får jag till, det ska jag ju ändå vara bra på?  BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Nu äter vi upp all äppelmüsli (hög sockerhalt, men det räknas inte som godis :] ), och tittar på gossip girl.

Seriöst, jag skulle behöva en till käftsmäll av Johanna, så jag skärper mig och skriver text :(

Kommentarer
Postat av: jenkiizzz

fuck skolhelvetet!!!!!!!!! drunknar i läxor här borta... hjälp?

2008-10-12 @ 12:20:44
URL: http://jennyjo.blogg.se/
Postat av: Fia

Vi? hah (: Du och du?

2008-10-12 @ 13:34:52
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0