Insparken

Fuck vilken stressig vecka :o. Inte nog med att jag leker mrs busy efter skolan, har det stressigt i skolan också. IIH!
Men låten är halvgjord och ah, hyfsat flyt iaf. Känns iallafall helt underbart att det är fredag. Har varit och shoppat på Birsta med syster, det var najs! Har upptäckt att mina favoritbutiker är de som spelar bra musik. Det får kläderna att bli snyggare helt enkelt. Eller jag vet inte, dagens notering iaf ^^'.
       Nu ska jag ta världens längsta dusch, stöka ned mitt rum ännu mer och sen dra ned till Insparken. Sen blir det väl dansa bort all stress och måstegöra tankar. Sweet! :D. Som ni vet har jag världens bästa syster, så kvällen kan inte bli annat än lyckad. Hon far förresten omkring här hemma som en annan galning. Det är ganska underhållande :)

Det känns som om Hsandsfolket förväntar sig att jag ska vara i Sundsvall, Och Sundsvallborna att jag ska vara i Hsand.
Antar att jag borde ut på fest i Timrå!



Haha, livet leker iallafall! Den här helgen skare chiiiiillaaaas. Ska försöka fånga upp en wesse nån gång i helgen också. Mihi MJAU!

dags att ta en dusch, inte lukta usch.


Kommentarer
Postat av: ina

haha ja XD

synd att jag inte hann träffa dig nåt på insparken igår jag drog ju lika fort som jag kom dit typ :/

2008-10-04 @ 17:07:00
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0