But my dreams aren't as empty.

Spelningen idag gick väl ganska bra, det var kul att spela med Frida iallafall. Sen kanske några detaljer på details (Smyg Åke-skämt) Inte gick som de skulle. Men det struntar vi i, och laddar för demo inspelningen imorgon ist! :D
    Frida och jag frös iallafall halvt ihjäl oss  på vägen därifrån, även fast det inte gjorde så mycket. Var på så bra humör satte ^^.
Här hemma har jag slöat sönder, och ätit hur mkt godis som helst. Har postat Application nu!! Shiiit! Ta mig, ta mig!!
    Alina kom hit på kvällen, det var längesen man såg henne utanför träning. Skönt att träffa brudn igen. Vi åt B & J's cookie dough glass (aldrig ätit förut, men måste erkänna att den är lika good som alla säger att den är)  och spelade tvspel. Typiskt Alina & Elin kväll, som old times. Kvällen avslutades med att se "Nyckeln till Frihet". Ruskigt asbra, grät tre ggr under filmen och fick en härlig "Livet är värt att leva!!"-känsla efteråt.

 

Gud vad underbart att gömma sig i sängen nu. Får dock se hur tidigt Frida kommer imorgon, det kan finnas en risk att hon får dra mig ur sängen. Måste även upp för att städa  på nedervåningen innan mor & far kommer hem, det ser ut som ett bombnedslag av kakförpackningar och godispåsar.  Hoppas de kom ihåg min dagbok också, glömde den i Grätnäs.
Har saknat den som själva fan :(.

TRÖTT! GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Fia

Sv: Jag mejkar faktiskt bra sense om du läst mitt inlägg om att börja träna innan ;o

2008-11-23 @ 09:41:16
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: emma

ja det tycker jag att du ska göra, jag läser ju aldrig böcker annars, men dom är skit bra ! :) måhå kan du inte kidnappa med mig dit då =(=(=(

2008-11-23 @ 12:09:22
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0