Fredagens filmflummerier samt Julig promenaddag.

Ojoj, nu är jag hemma igen. Har varit ute hos Matilda i Njurunda med de sköna människorna från klassen.
Det blev Robin Hood, gitarrspel, Rockbandspel, TP (Jag,Oliv och Darre förlora..) , Snörvel och snyft till the notebook och allmänt tjatter och flummerier :). Ja samt The American pie, som jag och Olivia var de enda vakna på vid sisådär 6 tiden, så vi slog av den efter hälften.  Bilder kommer senare från DarkEs kamera, elitbilder med andra ord.

När jag och Olivia skulle ta oss till Sundsvall från Njurunda imorse så missade vi bussen. Faaan. Nästa buss gick en timme senare så vi bestämde oss för att börja knata in mot stan och hoppa på en annan busshållsplats.
Det var.. speciellt. Började gå längs strandpromenaden, tyckte det kändes fel så hoppade över stängsel, genade över tågrälset, gick igenom en liten skog, över en kulle och ut på E4an. Sen när vi kommit till Kvissleby såg vi att strandpromenaden ledde dit -.-. Men det var ett mysigt äventyr :D

Det är jul nu! Stannade en stund i Sundsvall för att titta på poteniella julklappar till familjen, gud så mysigt ^^. Inte för att jag hittade något, men det kändes härligt. Nu ska jag pynta hela mitt rum och göra massor med knäck!  Måste också ut för att knacka dörr så jag får Lotterna sålda -.-'.


     
1, hitta ett fel! 2, Oliv i skog 3,Oliv is on the top!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0